25 نمونه بیانیه مناسب پایان نامه

۴ بازديد

نمونه های بیانیه پایان نامه

نکته ای کوتاه که این اظهارات پایان نامه به طور کامل مورد تحقیق قرار نگرفته اند. اینها صرفاً نمونه هایی هستند تا به شما نشان دهند که یک بیانیه پایان نامه چگونه می تواند باشد و چگونه می توانید ایده های خود را در موردی که به طور مستقل به آن فکر می کنید پیاده سازی کنید. به این ترتیب، شما نباید از این اظهارات پایان نامه برای اهداف مقاله تحقیقاتی خود استفاده کنید. آنها قرار است فقط به عنوان نمونه استفاده شوند.

  1. واکسیناسیون از آنجایی که بسیاری از کودکان به دلیل بیماری قادر به واکسیناسیون نیستند، برای داشتن مصونیت گله ای باید به همه کودکان سالم و توانا واکسینه شوند.
  2. منابع آموزشی برای دانش آموزان کم درآمد مدارس باید منابع آموزشی را برای دانش آموزان کم درآمد در تابستان فراهم کنند تا در طول سال تحصیلی آموخته های خود را فراموش نکنند.
  3. لباس فرم مدرسه لباس فرم مدرسه ممکن است هزینه اولیه برای خانواده ها باشد، اما تفاوت های بصری درآمد بین دانش آموزان را ریشه کن می کند و فضای برابر تری را در مدرسه ایجاد می کند.
  4. پوپولیسم افزایش پوپولیسم در صحنه سیاسی 2016 در واکنش به جهانی شدن فزاینده، کاهش مشاغل تولیدی و بحران پناهندگان سوری بود.
  5. کتابخانه‌های عمومی کتابخانه‌ها منابع ضروری برای جوامع هستند و باید توسط شهرداری‌های محلی با بودجه بیشتری تامین شوند.
  6. قلدری سایبری با استفاده بیشتر و بیشتر نوجوانان از تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی، قلدری سایبری در حال افزایش است. قلدری سایبری استرس زیادی را به بسیاری از نوجوانان وارد می کند و می تواند باعث افسردگی، اضطراب و حتی افکار خودکشی شود. والدین باید استفاده از تلفن های هوشمند را محدود کنند، فعالیت های آنلاین فرزندان خود را زیر نظر داشته باشند و هرگونه قلدری سایبری را به مسئولان مدرسه گزارش دهند تا با این مشکل مقابله کنند.
  7. ماری جوانا پزشکی برای جانبازان مطالعات نشان داده است که استفاده از ماری جوانا دارویی برای جانبازانی که از اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) رنج می برند مفید بوده است. نسخه های دارویی ماری جوانا باید در همه ایالت ها قانونی باشد و در اختیار این جانبازان قرار گیرد. خدمات پزشکی یا درمانی اضافی نیز باید تحقیق و اجرا شود تا به آنها کمک کند تا دوباره به زندگی غیرنظامی ادغام شوند.
  8. شرکت‌های تعادل بین کار و زندگی باید فرصت‌های شغلی بیشتری را از خانه و روزهای کاری شش ساعته فراهم کنند تا کارکنان اداری تعادل بین کار و زندگی بهتری داشته باشند و در هنگام حضور در دفتر کارایی بیشتری داشته باشند.
  9. آموزش به جوانان در مورد رابطه جنسی توافقی اگرچه آموزش جنسی که شامل بحث در مورد رابطه جنسی توافقی می‌شود احتمالاً منجر به تجاوز جنسی کمتری می‌شود، والدین باید معنای رضایت را از سنین پایین با دروس مناسب سن به فرزندان خود بیاموزند.
  10. حضور یا عدم حضور در دانشگاه مدرک تحصیلی از یک دانشگاه درس های ارزشمندی در مورد زندگی و آینده شغلی ارائه می دهد، اما هر دانش آموز دبیرستانی نباید مستقیماً پس از فارغ التحصیلی تشویق شود که در دانشگاه شرکت کند. برخی از دانش آموزان ممکن است از یک مدرسه بازرگانی یا یک "سال فاصله" سود ببرند که در آن می توانند با شدت بیشتری در مورد آنچه که می خواهند برای شغلی انجام دهند و چگونه می توانند این کار را انجام دهند فکر کنند.
  11. تحصیل در خارج از کشور تحصیل در خارج از کشور یکی از ارزشمندترین تجربیات فرهنگی است که می توانید در کالج داشته باشید. این تنها راه برای غوطه ور شدن کامل در زبان دیگر و یادگیری تفاوت فرهنگ ها و کشورها با فرهنگ شماست.
  12. مجلات تصویر بدن زنان در پنج سال گذشته کارهای زیادی برای گنجاندن گروه های متنوع تری از مدل ها انجام داده اند، اما هنوز راه زیادی برای ترویج تصویر بدن یک زن سالم به صورت جمعی به عنوان یک فرهنگ وجود دارد.
  13. مالیات بر سیگار مالیات سنگین و افزایش قیمت سیگار اساساً مالیات بر فقیرترین آمریکایی ها است و آنها را از خرید منصرف نمی کند. در عوض، دولت‌های ایالتی و فدرال باید کسانی را که از نظر اقتصادی محروم هستند با آموزش اولیه در مورد خطرات سیگار هدف قرار دهند.
  14. وگانیسم رژیم گیاهخواری، در حالی که روشی سالم و اخلاقی برای مصرف مواد غذایی است، نشان دهنده موقعیت ممتاز است. همچنین اگر به سراسر جهان سفر می کنید، شما را به سایر تجربیات غذایی فرهنگی محدود می کند.
  15. به ورزشکاران دانشگاهی باید جبران شود ورزشکاران دانشگاه باید در قبال خدماتی که به دانشگاه می کنند غرامت دریافت کنند، زیرا برای این دانشجویان سخت است که شغلی را با برنامه های شلوغ تحصیلی و ورزشی تهیه کنند. بسیاری از دانشجویان ورزشکار بورسیه نیز از محله‌های کم درآمد می‌آیند و زمانی که در ورزش دو و میدانی شرکت می‌کنند، برای تامین هزینه‌های زندگی آنها مشکل است.
  16. زنان در نیروی کار، شریل سندبرگ در کتاب پرفروش خود به نام Lean In به نکات جالب زیادی اشاره می کند، اما او تنها به زن کارگر بسیار ممتاز پرداخت و نتوانست با کسانی که در مشاغل کم مهارت و دستمزد پایین تر صحبت می کنند صحبت کند.
  17. کمک به خودکشی کمک به خودکشی باید قانونی باشد و پزشکان باید این توانایی را داشته باشند که اطمینان حاصل کنند که بیمارانشان مراقبت های پایان عمری را که می خواهند دریافت کنند، داشته باشند.
  18. سلبریتی ها و فعالیت های سیاسی اگرچه اشعار تیلور سوئیفت نشان دهنده دیدگاه فمینیستی است، اما او باید از نظر سیاسی فعال تر و پر سر و صداتر باشد تا از موقعیت قدرت خود برای بهبود جامعه استفاده کند.
  19. جنگ داخلی اصرار بسیاری از جنوبی ها مبنی بر جدایی جنوب از اتحادیه به خاطر حق ایالت ها در مقابل این واقعیت که آنها برای اهداف ادامه برده داری جدا شدند، افسانه مضری است که هنوز هم بر روابط نژادی امروز تأثیر می گذارد.
  20. کارگران یقه آبی کارگران معدن زغال سنگ و سایر کارگران یقه آبی که شغل آنها به آرامی از نیروی کار ناپدید می شود، باید در مشاغل بخش فناوری یا انرژی های تجدیدپذیر مجددا آموزش ببینند. برنامه ای برای آموزش مجدد این کارگران نه تنها باعث بهبود اقتصاد محلی که در آن مشاغل جابجا شده است، می شود، بلکه منجر به کاهش بیکاری در سطح ملی می شود.
  21. تنوع در نیروی کار وجود گروهی متنوع از افراد در یک محیط اداری منجر به ایده های غنی تر، همکاری بیشتر و همدلی بیشتر بین افراد با رنگ پوست یا زمینه های مختلف می شود.
  22. تجسم مجدد خانواده هسته ای خانواده هسته ای به طور سنتی به عنوان یک مادر، یک پدر و 2.5 فرزند تعریف می شد. این تصویر منسوخ شده از زندگی خانوادگی کاملاً با جامعه مدرن مطابقت ندارد. تعریف زندگی عادی خانوادگی نباید به خانواده های دو والد محدود شود.
  23. مهارت‌های سواد دیجیتال با داشتن اطلاعات بیشتر از قبل، بسیار مهم است که دانش‌آموزان آماده باشند تا مطالبی را که می‌خوانند بررسی کنند و تعیین کنند که آیا منبع خوبی است یا نه یا اینکه اطلاعات گمراه‌کننده‌ای دارد. آموزش سواد دیجیتال به دانش آموزان و کمک به آنها برای درک تفاوت بین نظر یا تبلیغات از اطلاعات قانونی و واقعی ضروری است.
  24. مجالس زیبایی مسابقات زیبایی با زاویه ای ارائه می شوند که زنان را توانمند می کنند. با این حال، قرار دادن زنان در لباس شنا روی صحنه و در عین حال قضاوت همزمان آنها در مورد اینکه چقدر به یک سؤال غیرممکن در مدت زمان کوتاه پاسخ می دهند، ظالمانه و صرفاً برای سرگرمی مردان است. بنابراین، ما باید از پخش مسابقات زیبایی تلویزیونی خودداری کنیم.
  25. حمایت از زنان بیشتر برای کاندیداتوری برای یک پست سیاسی به منظور جذب زنان بیشتر در مناصب سیاسی، زنان بیشتری باید برای مناصب انتخاباتی شرکت کنند. باید یک تلاش مردمی برای آموزش زنان در مورد نحوه نامزدی، که در میان آنها باید نامزد شوند، و حمایت از یک نامزد آینده برای شروع یک حرفه سیاسی وجود داشته باشد.
منبع: elmpajoh.com
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.